بررسی تخصصی ویژگی های داکت اسپلیت سامسونگ اینورتر 60000 سایت تاسیسات دات کام

جامع ترین خبرنامه لوازم خانگی
به جامع ترین خبرنامه لوازم خانگی خوش آمدید
بررسی تخصصی ویژگی های داکت اسپلیت سامسونگ اینورتر 60000 سایت تاسیسات دات کام
ن : آیناز ت : شنبه 15 شهريور 1399 ز : 13:13 | +

ظرفیت داکت اسپلیت سامسونگ اینورتر 60000 و برق مصرفی

داکت اسپلیت سامسونگ در سایت مرجع در ظرفیت 1.5 تا 5 تن موجود است، مصرف برق دستگاه تا 3 تن (24 هزار، 30 هزار، 36 هزار) تک فاز و در ظرفیت های 4 و 5 تن (42 هزار، 45 هزار، 48 هزار، 60 هزار و ...) 3 فاز هستند. کمپرسورهای مورد استفاده در دستگاه های سامسونگ دوار هستند و در دو مدل معمولی و اینورتر (کیت کم مصرف) ارائه می شوند.

کنترل از راه دور با سیستم Wifi و بلوتوث

ریموت کنترل داکت اسپلیت دارای یک دستگاه کنترل از راه دور مادون قرمز به نام MTS-IR است. MTS-IR همچنین ویژگی های دیگری مانند صفحه نمایش LCD، کلید قفل ویژه و کلیدهای میانبر تنظیم ترموستات (Fast Cool-Fast Hot) را ارائه می دهد. تنظیمات دستگاه را می توان از طریق WiFi و بلوتوث کنترل کرد.

ریموت یا ترموستات داکت اسپلیت سامسونگ اینورتر 60000

کنترل از راه دور دیواری داکت اسپلیت از یک نمایشگر دیجیتالی و 5 دکمه برای کنترل دستگاه تشکیل شده است. با کمک دکمه پاور می توانید دستگاه را روشن و خاموش کنید. از دکمه Mode می توان حالت خنک کننده و گرمایش داکت اسپلیت را تغییر داد. با کمک دکمه سرعت می توانید سرعت فن را که سه سرعت کم، متوسط و زیاد دارد کم یا زیاد کنید.

با کمک دو دکمه کاهش - افزایش می توانید دما را کم یا زیاد کنید. از ویژگی های دستگاه می توان (نصب سطح ترموستات، سیستم قفل کودک، قابلیت برنامه نویسی هفتگی، قابلیت کنترل از راه دور، حالت خواب، ترموستات دو ایستگاهی، کنترل خودکار و دستی 3 مدار فن، با نمایشگر دیجیتال و غیره) را ذکر کرد.

گاز مبرد R410

گاز مبرد R410 گازی است که در داکت اسپلیت های اینورتر سامسونگ مصرف می شود و گاز مصرفی در داکت اسپلیت های معمولی گاز R22 است. اینورترهای داکت اسپلیت با مبرد گازی r410 کار می کنند و به هیچ وجه در مبردهای گازی قدیمی کار نخواهند کرد. بهترین نوع مبرد با بهترین کیفیت خنک کننده گازی R410A بهترین نوع مبرد که قدرت خنک کنندگی بالاتری نسبت به مبردهای دیگر دارد و قدرت خنک کنندگی بهتری دارد و به عنوان سازگار با محیط زیست اغلب شناخته می شود در سیستم های اینورتر کانال دار از این نوع مبرد گاز R410A استفاده می شود.

تفاوت اصلی کمپرسورهای مبرد R22 و R410 این است که مبرد R22 گازی منسوخ شده است. بنابراین، مبرد R22 باید به طور کامل از چرخه تولید در صنعت تهویه مطبوع حذف شود و تمام کمپرسورهای فعال در صنعت تهویه مطبوع باید از مبرد جدیدی به نام R410 استفاده کنند، اگرچه مبرد R22 هنوز برای سیستم است. کولرهای گازی برای بارگیری کمپرسورهای قدیمی تولید و در دسترس هستند، اما هیچ سازنده ای مجوز ساخت آنها را ندارد.

 

مراجع مقاله:

https://www.mccallsinc.com/samsung-hvac-products

https://www.rcdelectricalperth.com.au/wp-content/uploads/2019/05/Ducted-SAMSUNG-DUCTED-2018.pdf


نظرات شما عزیزان:

نام :
آدرس ایمیل:
وب سایت/بلاگ :
متن پیام:
:) :( ;) :D
;)) :X :? :P
:* =(( :O };-
:B /:) =DD :S
-) :-(( :-| :-))
نظر خصوصی

 کد را وارد نمایید:

 

 

 

عکس شما

آپلود عکس دلخواه:







:: موضوعات مرتبط: اخبار لوازم خانگی، ،
:: برچسب‌ها: داکت اسپلیت سامسونگ, فروش داکت اسپلیت سامسونگ, لیست قیمت داکت اسپلیت سامسونگ, مشخصات فنی داکت اسپلیت سامسونگ, نمایندگی داکت اسپلیت سامسونگ, کاتالوگ داکت اسپلیت سامسونگ,
.:: ::.


Powered By LOXBLOG.COM Copyright © by fars-fridge-candy
This Template By Theme-Designer.Com